Satakunnan airsoft RY:n keskustelulauta

Tänään on Ke 1.4.2020 22:17:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tarkoitus aloittaa softaus
ViestiLähetetty: La 21.5.2011 21:00:50 
Poissa

Morjesta kaikki! Meinaan Alottaa softaamisen ja tarttisin vinkkei minkä aseen ostas ja mistä ... (: Saa pistää kommenttei ja kuvii (:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: La 21.5.2011 23:04:03 
Poissa
Admin

Itse aloitin jing gongin g36cllä. Hyvä, halpa, tehokas ja luotettava aloitusase.

Mutta aluksi voisit kertoa hieman budjetistasi, ja siitä millaisella aseistuksella ajattelit aloittaa.
Käytännössa millä tahansa kuulapyssykällä voi tulla pelaamaan, kunhan ei ammu liian lujaa ( esim jos ajattelit aloittaa co2 pistoolilla kannattaa varautua siihen, että useat ampuvat niin lujaa, että et pääsekkään pelaamaan).

KAIKISTA TÄRKEIN VARUSTE ON KUITENKIN HYVÄT SILMIENSUOJAIMET
Siksi suosittelenkin hankkimaan hyvän koko naaman suojaavan maskin. Voit sitten myöhemmin siirtyä laseihin, jos näet sen tarpeelliseksi.

Voit lueskella näitä aseet ja lisävausteet sivuja ja tuota kysy täällä ketjua sillä niistä löytyy aika paljon samanlaisia kysymyksiä aloittelijoita.

Toivottavasti pääset pian pelaamaa

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su 22.5.2011 19:50:39 
Poissa
Hallituksen jäsen

Itse aloitin motonetistä ostetulla haulikolla maksaa 20-30 euroa ja maskilla n. 20 euroa, Swat-taisteluliiveillä honkarissa 60 euroa ja Suomen armeijan 1960 maastopuvulla varustelekassa 15 euroa .
Aloitettuani Satasoftin peleissä ostin Satasoftin kirpputorilta sähkö aseen, paremmat maasto puvut kevät-syksy kaudelle ja lasit, koska maski ei tunnu aidolta ja esti mielestäni maastoutumista.
Nykyään olen hankkinut maastopukuun sopivat hanskat, taisteluliivit ja commando-pipon

Kannattaa miettiä joku ase laji joka kiinnostaa. Osta vaikka ase joka on tullut tietokone peleissä lempi aseeksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ti 24.5.2011 15:34:33 
Poissa

oon meinannu tota cyberguni 150.00€ ak-47 ja milgearis survivor maskii (:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ti 24.5.2011 19:52:09 
Poissa
Hallituksen jäsen

AK-47 on yksi perinteisimistä alottelia aseista et suosittelen joo ostamaan.
Kyseisen maski mallin suosittelen jättämään kaupan hyllylle menee palasiksi liian helposti. Honkkarista saa muistaakseni 20-25 eurolla maskin mikä kestää paremmin ja suojaa lisäksi paremmin

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe 14.8.2015 18:35:59 
Poissa

Mul ois myös kysymys joka kuuluu näin: olen pelannut pitkään kevereiden kanssa huonoilla aseilla, mutta en tiedä mikä ase kannattaa hankia. Aseen mallilla ei ole väliä joku rynkky jolla pärjää peleissä. pudjettini on 260e.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su 16.8.2015 11:31:47 
Poissa
Toimihenkilö

Viesi kirjoitti:
Mul ois myös kysymys joka kuuluu näin: olen pelannut pitkään kevereiden kanssa huonoilla aseilla, mutta en tiedä mikä ase kannattaa hankia. Aseen mallilla ei ole väliä joku rynkky jolla pärjää peleissä. pudjettini on 260e.

Aloituspaketit ovat useimmiten paras valinta aloittelevalle softaajalle. Nämä aloituspaketit sisältävät usein kaiken, minkä pelaamiseen tarvitsee eli aseen, lippaan, kuulia, akun sekä laturin. Näiden lisäksi tarvitset vielä KUNNOLLISET silmäsuojaimet.

G&G:n aloituspakettien aseet ovat luotettavia ja hyviä peruspyssyjä, mutta niiden ongelmana on niitten fyysinen kestävyys muovirunkon vuoksi. Suomesta saa myös kohtuu halvalla ja (useimmiten) ihan kelpotavaraa käytettynäkin. Hyviä sivustoja käytettyjen aseiden etsimiseen ovat Juoksuhauta, Facebookin Airsoft kirpputori sekä tietysti yhdistyksen oma Osta , myy tai vaihda-palsta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ma 15.5.2017 13:35:06 
Poissa

Morjens, en ole aivan varma mille palstalle tämmöinen kysymys oikeasti kuuluisi, mutta kysyn täällä nyt sitten.
Olisi tutun kanssa tarkoitus aloittaa softaus satasoftin riveissä (itse olen 16v kun taas tuttuni aikuinen. Saan käyttööni alkajaisiksi lainaan varusteita, jotta pääsen kokeilemaan kunnolla itse peliä (vuokra aseella aluksi tietty). Olen kuitenkin pelannun aikaisemmin reballia ja paintbalia ja tykkäsin kovasti, joten oletan jatkavani softausta ja olen katsellut aseita etenkin kuulatori.fi:stä ja koittanut etsiä aloittelijalle hyvää pakettia (ase+ akku,laturi ja lippaat). Tuli tämmöinen vastaan https://kuulatori.fi/item/1000 ( en ole varma toimiiko linkki sillä moobilissa kirjoitan)
Iha rehellistä mielipidettä kyseisestä tuotteesta kiitos!

Saa ehdottaa parempaa jos on mielessä!

Thx. :peukalo_ylös:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: To 18.5.2017 22:21:34 
Poissa
Hallituksen jäsen

Morjensta ja tervetuloa yhdistyksen viikonloppupeleihin!
Maruin aseet on kyllä vakiokuntoisena melko mainioita ja luotetavia ja sopii vallan mainiosta vaikka ensimmäiseksi aseeksi juurikin sieltä luotettavuusnäkökulmasta katsottuna. Ainoa mainitsemisen arvoinen heikkoius noissa on tuo muovinen runko joka rajussa ryynäyksessä antaa varmasti jossain välissä periksi.
Uutta pyssyä jos taas meinaat etsiskellä niin kannattaa tutustua Specna Armsin M4 sarjalaisiin tai Cyman metallirunkoiseen AK-perheeseen - Maruin aseisiin verrattaen näistä löytyy jykevämmän rungon lisäksi myös enemmän tehoja jos niitä kaipaa.

Kookko kirjoitti:
Morjens, en ole aivan varma mille palstalle tämmöinen kysymys oikeasti kuuluisi, mutta kysyn täällä nyt sitten.
Olisi tutun kanssa tarkoitus aloittaa softaus satasoftin riveissä (itse olen 16v kun taas tuttuni aikuinen. Saan käyttööni alkajaisiksi lainaan varusteita, jotta pääsen kokeilemaan kunnolla itse peliä (vuokra aseella aluksi tietty). Olen kuitenkin pelannun aikaisemmin reballia ja paintbalia ja tykkäsin kovasti, joten oletan jatkavani softausta ja olen katsellut aseita etenkin kuulatori.fi:stä ja koittanut etsiä aloittelijalle hyvää pakettia (ase+ akku,laturi ja lippaat). Tuli tämmöinen vastaan https://kuulatori.fi/item/1000 ( en ole varma toimiiko linkki sillä moobilissa kirjoitan)
Iha rehellistä mielipidettä kyseisestä tuotteesta kiitos!

Saa ehdottaa parempaa jos on mielessä!

Thx. :peukalo_ylös:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia