Satakunnan airsoft RY:n keskustelulauta

Tänään on Ke 1.4.2020 23:05:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To 5.1.2012 13:22:47 
Poissa

Satakunnan Viikon 5.1.2012 julkaistu juttu Airsoftista. Löytyy Satakunnan Viikon tämän vuoden ensimmäisestä lehdestä.
Kuva
Kuva

Toimittaja oli mukava ja oli tehnyt haastattelua varten paljon pohjatyötä. Olin positiivisesti yllättynyt, koska hän ensi töikseen sanoi tekevänsä jutun Airsoftista, eikä niinkään Paikkakunta Paremmaksi -kilpailusta.
Japani-kysymykset ja vuosiluvut tulivat hyvin pitkälti jo hänen aloitteestaan keskustelun aiheeksi. Jännästi osa jutun lauseista on lyöty minun suuhuni vaikka todellisuudessa ne ovat suoraan yhdistyksen kotisivuilta. Jännä ristiriita myös alemmassa kuvatekstissä ja jutun loppuvaiheen "Palomäen mukaan viikonloppupeleihin pääsee ilman ennakkoilmoittautumista" (tuollaistakaan en omasta mielestäni todennut). Yhdistyksen tämän hetkisen jäsenmäärän heitin valitettavasti nopeasti arviona, koska ei ollut sillä hetkellä totuutta nopeasti saatavilla. Eniten silti harmittaa tuo kirjoitusmuoto koskien suojausta. Lehteen päätynyt teksti antaa sellaisen kuvan ihan kuin silmäsuojaimet eivät olisi pakolliset. :(

Joka tapauksessa ihan ok mainos harrastukselle mainiolla otsikolla. Kouluarvosana 8+
Nauroin ääneen kun toimittaja oli kaivanut yhdistyksen sivuilta tuon tittelinikin hallituksessa. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: To 5.1.2012 13:58:26 
Poissa
Hallituksen jäsen

Muuten hyvä mut kyseinen kuva ei oo mun ottama vaan Pyhäjärvenseutu lehteen kirjoittaneen miehen ottama! :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: To 5.1.2012 14:00:17 
Poissa

Ouch, aika paha. Jarno laittoi noita kuvia mulle, ja sanoi että kaikki on teidän ottamia.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia